georgie-armenie.reismee.nl

Zugdidi - Mestia

Wat een schitterende rit door de bergen op een vorstelijke plaats naast de bestuurder in een familieauto mét airco. Heel prettig ook dat je zelf kan aangeven of hij voor een foto wil stoppen. Booking.com vertelde ons dat onze slaapplaats 500 meter van het centrum was. De chauffeur wilde ons er wel heen rijden. Dat heeft hij geweten. We moesten steile straatjes in en de auto liep vast in zand en stenen waar ze water hadden gesproeid. De verschroeide geur van rubber was goed te ruiken. Wij hadden al aangeboden uit te stappen het laatste stuk te lopen. Maar hij wilde het toch nog een keer proberen. Het lukt niet. Dus uitgestapt en het laatste stukje gelopen. Via een trappetje over een hek en nog een steil bergje oplopen bereikten we ons pension. We werden niet heel hartelijk ontvangen. Wel een schitterend uitzicht. We hebben heerlijk gelezen, klein beetje gewandeld en ik heb heel vast geslapen in de schaduw buiten.

In de vroege avond afgedaald naar beneden en weer lekker gegeten. Rolletjes aubergine met papje van walnoten en knoflook is mijn favoriet. Overal kan je shasliek en salade van komkommer en tomaat eten. Deze keer geen slappe vette frietjes.

Ik had me heerlijk genesteld op mijn bed, verlegde me nog wat om nog lekkerder te liggen (de vorige bedden hadden geen matrassen maar alleen planken en twee gewatteerde dekens) tot er een doffe knal was, gevolgd door een tweede en het matras inzakte. Een paar latten waren te kort. Dus verhuisd naar een ander bed, daar de lattenbodem verstevigd met extra latten wat voldoende bleek voor de nacht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!