georgie-armenie.reismee.nl

Tbilisi - Sighnaghi

Dat valt niet mee om onze bagage weer mee te slepen. Vooral de eerste 10 minuten vind ik het zwaar. Vanaf ons appartement is het ongeveer 15 minuten lopen naar het metro station waar we één halte verder uit moesten stappen. We hebben nog een metrokaart. We vinden snel de marshrutka’s naar Sighnaghi. Ik denk dat we een klein uur hebben moeten wachten eer hij vol was met 26 passagiers die ieder 6 GEL (€ 2,10) betaalden om een uur te reizen. Onderweg heeft de slaap me weer te pakken gehad.

Helaas hebben we bij aankomst niet gelijk de goede weg te pakken en zelfs een rondje omhoog en naar beneden om gelopen. Goede beenspier training! Uiteindelijk besluiten we dat één van ons eropuit gaat om uit te zoeken waar het guesthouse is. Gelukkig zijn we er niet ver vandaan. Het is een verrassing dat we er zijn. Blijkbaar toch iets mis gegaan met booking.com. Maar ze hebben de kamer vrij. Er wordt een slaapbank neergezet die aan de zijkant een klein beetje omhoog loopt. Omdat ik graag bij het raam slaap ga ik die proberen. Een prima plek waar we twee nachten zullen verblijven. De middag gebruiken we om te relaxen en te lezen. Helaas is het weer niet mooi. De temperatuur is prima maar de regen dreigt.

Reacties

Reacties

MarianneR

wat een belevenissen; nu vele ervaringen rijker; geniet er nog even van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!