georgie-armenie.reismee.nl

Sighnaghi

Vandaag een echte rustdag. Voor het blog wat saai. Maar we hebben bedacht dat we het weinige wat we meegemaakt hebben best heel spannend kunnen maken.

We beginnen de dag zonder water. Geen druppel komt er uit de kraan terwijl we alle drie graag willen douchen. Als we het gaan melden is het binnen een minuut opgelost. Helaas, spannender kan ik het niet maken… We ontbijten daardoor wel een uur later maar dat komt ook goed uit want voor het eerst is het guesthouse niet klaar met het ontbijt op de tijd die we gevraagd hebben. We ontbijten buiten en de zon laat zich ook al zien.

Na het ontbijt besluiten we eerst te gaan lezen. In een heerlijke schommelstoel met het uitzicht op de heuvels, parasol boven ons want in de zon is het te warm lezen we aardig wat bladzijden weg. Begin van de middag besluiten we toch maar in de benen te komen en een rondje te lopen en een plekje in het groen te zoeken. Dat valt nog niet mee. En we belanden weer op een terras waar we wat drinken en weer wat lezen. Dan jaagt de regen ons naar onze kamer waar we op ons bed gaan hangen en weer wat lezen en af en toe ook een klein dutje. Ondertussen laten de wolken hun regen los en onweert het ook nog. Na een paar uur klaart het weer op en is het ook tijd om te gaan eten. Gisteren hebben Cora en ik een Mexicaans restaurantje gezien. Even wat anders eten. Het was een heel goed restaurant met een beperkt aantal plaatsen, gerund door één man.

Na het eten weer de stand van zaken met het geld opgeteld en uitgerekend hoeveel we nog denken te gaan besteden. Dat hebben we uit de automaat getrokken. We lopen nog weer een stukje en gaan dan weer wat lezen.

Helaas, spannender kan ik het niet maken.

Petra

Perfecte vakantiedag ?

jannie

Klinkt echt als vakantie eigenlijk. ziet er goed uit ook

Hans

Leuk dat jullie zo vermaken met het mooie weer. Maar in Nederland zijn regen buien en harde wint. Zo als ik lees maken jullie veel mee. En ik vind het leuke verhalen groeten Hans

Annelies

Erg leuk om iedere dag jullie reisverhalen te lezen.
Vandaag wel een heel spannend verhaal??
Fijne dagen nog met elkaar toegewenst daar!

Liesbeth

Als dat geen vakantie is: niksen en verder je alleen maar bezig houden problemen als water en eten!