georgie-armenie.reismee.nl

Tbilisi - Amsterdam

Dit is het laatste blog van weer een boeiende reis. Vanmorgen om 4:15 uur stond de taxichauffeur op de goede plek! Dat was zeer prettig. In een kleine 20 minuten waren we op het vliegveld. Ons vliegtuig zou 6:30 uur vertrekken. Het was er best al wel druk maar overzichtelijk. Geen wachtrij bij de incheckbalie. Ik was een stuk relaxer dan op de heen weg. Gelukkig bedacht Annemieke gisteravond nog dat ik een mes in mijn handbagage had. Dat scheelde weer gedoe.

De vliegreis verliep rustig en vlot. Het was ruim 5 uur vliegen. En omdat we twee uur in de tijd vooruit vlogen kwamen we 9:40 uur lokale tijd aan.

Het was een goede reis waarop we elkaar weer beter hebben leren kennen. Zeker ook doordat we met het lokale vervoer reisden wat meer geregel en afstemming vroeg. Ik blijf het bijzonder vinden dat je 3 weken lang zo samen in een drie-vrouws-huwelijk op kan trekken en het goed met elkaar heb. We zijn tenslotte alledrie gewend om alleen te leven. Niet dat we dat we daar nu altijd zo blij mee zijn...

Voorlopig dus even geen verhalen meer. Al heb ik na iedere vakantie een kleine aarzeling om te stoppen. De dingen die ik mee maak in mijn werk en leven zijn ook heel erg boeiend. Wie weet komt het er nog eens van om daar ook af en toe over te schrijven. Heel hartelijk dank voor jullie reacties. Dat was leuk en verrassend. Dank je wel voor het meelezen want ook al zeg ik steeds tegen jullie (en mijzelf) 'ik schrijf het in ieder geval voor mijzelf'. Toch motiveerde jullie reactie ook om door te gaan. De computer en aanverwante artikelen niet voor niets meegesleept. Dank!

Reacties

Reacties

Jurjen

Top!
Welkom terug.

Liesbeth

Ha gelukkig je komt weer terug, maar voor hoe lang? Grrrr.
Verhalen erg leuk, met dat gepuzzel over geld en een geimproviseerd ontbijt.

Helena

Welkom thuis! Fijn dat je veilig thuis bent en een mooie reis hebt gehad... bedankt voor het delen, kunnen we zo toch een stukje mee genieten.

Astrid Mathot

Dank Jeanette,
Ik heb erg van je verhalen genoten. Nana is er intussen weer overheen dat jullie niet kwamen. Ze vertelde net via Messenger dat ze heerlijk gegeten heeft bij een buurvrouw. Ook liet ze een foto zien van de stad waar ze verblijft in het oude huis van haar overleden moeder. Ze is daar voor 3 maanden. Misschien wil je nog eens contact met haar opnemen, omdat ze niet veel contacten heeft in Amsterdam oost. Groeten Astrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!